onsdag 10. februar 2010

Nå skinner sola i vinduskarmen, og katta maler som aldri før....

Jeg elsker at dagene blir lysere og lengere. Det går mot vår, og det føles veldig veldig godt. Jeg er også veldig glad for at jeg har endeleilighet, med vindu mot både øst, sør og vest. Sånn ser sydvinduet mitt ut nå om dagen...



Det er så fint når solen og blomstene lager mønster på bordet, veggen og gulvet... :)



Ulempen med den flotte solen, er at det blir veldig synlig at jeg bør pusse vinduene, men det tar jeg ikke så tungt.

4 kommentarer:

  1. Ah, det der så ut som godt sollys. Jeg trodde jeg bare skulle savne den usjenerte balkongen ettromsen min hadde, men ser nå at jeg også savner alt solyset som kom inn fra to kanter i stua mi. Ja, ja jeg nyter at jeg har fått mer plass og eget arbeidsrom da.

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkken du har:)
    Ikke bry deg om vinduene..:) Kos deg:)

    SvarSlett
  3. Den deilige solen...
    Koselig vindu :O)

    Ja, han Oscar er en artig skrue.
    Tør ikke tenke på hvordan vi skal få begrenset maten, han blir jo helt gal vist ikke det er mat i skålen. Ikke beveger han seg noe særlig heller, lite leken, ser dumt på oss når vi prøver å få han med..
    Kastrert, matglad og lat,hmm dette lover ikke bra..
    Fikk chippet han også, men ikke øre ID.

    Vi snakkes :O)

    SvarSlett
  4. Løvinnen: dette er i stua, men jeg har et koselig kjøkken også ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)