søndag 19. mai 2013

Sprek puff!

Et av de siste loppemarkedfunnene mine var en utrolig ekkel og møkkete puff. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den, var at den var full av spennende sysaker. Jeg fikk puffen med innhold for 50 kr, og tok den med meg hjem. :)


Under det øverste laget med groooskittent trekk var det enda et lag med et enda skitnere trekk, og under det igjen sånn ekkel gammel shoddy. Bort med alt og inn i dusjen med puffen! Jeg fant ut at jeg ville lage meg en fotskammel til å ha på kontoret av den, og fikk derfor mannen til å sage av benene så den ble lavere. Og neste steg etter det: ROSA SPRAYLAKK!


Jeg fikk tak i ny skumgummi som jeg stiftet fast til lokket, før nytt trekk skulle på plass. Fordi jeg skal ha puffen som fotskammel på kontoret, trenger jeg noe som tåler å bli møkkete av utestøvler. Valget falt på Stoff & Stils sprekeste voksduk! Sidestykkene på hoveddelen sydde jeg sammen i siden, og så stiftet fast på kanten oppe og under, og trekket rundt lokket bare strakk jeg rundt og stiftet fast på undersiden. Jeg eeeeelsker stiftepistolen min!


Og sånn ser puffen ut ferdig - stilig, fargerik og praktisk!



6 kommentarer:

  1. Utrolig fin den ble! Ble jo faktisk inspirert til å finne skrot man kan pusse opp nå :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin :-D
    http://ingridriddervold.no

    SvarSlett
  3. wow! kjempe stilig og super god ide!

    SvarSlett
  4. Eg kan ikkje tru at det er same puffen! :) Kjempefin transformasjon, og lurt å bruke voksduk. Stiftepistol er ein kjekk sak ;)

    SvarSlett
  5. Så fin den ble! Blir så glad når gamle "ubrukelige" ting blir reddet og blir nye og fine igjen :-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)