torsdag 7. juni 2012

Lysekrone

Jeg trengte (ville ha) en ny lysekrone til å ha over spisestuebordet, og dro på Fretex for å titte. Denne gangen syns jeg Fretex overgikk seg selv med god kvalitet til lav pris, og jeg gikk derfra med denne fine lysekrona til bare 55 kr! (30 kr for lampa, 5 kr per skjerm.) Det er en Høvik-lampe i finfin stand uten riper eller andre feil. :)



Det eneste jeg kan tenke meg å endre på, er høyden den henger i. Jeg synes den henger litt høyt, men for å fikse det trenger jeg noen flere kjettingledd, som det ennå ikke har lykkes meg å finne.



6 kommentarer:

  1. Lekker!! Og i tillegg så ble gråfargen veldig fin:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Og gråfargen i stova er heilt nydeleg :)

    SvarSlett
  3. har kanskje noe kjetting som kan passe

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg har samme utfordring som deg. Fant du noe lik kjetting ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Jeg fant dessverre ingen kjetting. Lykke til!

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)