torsdag 5. april 2012

Loppeveske

Jeg har visst helt glemt å blogge om at loppesesongen er i gang! Lørdagen før påske var jeg på årets første, på Hasle - og selv om jeg ikke fant kjempemye, fant jeg noen gullkorn.







I tillegg til denne kjempetøffe skinnveska (som jeg ga 45 kr for), fant jeg to fine dynetrekk til å sy av. Det ene ble til en påskegul Majakjole som Silja hadde på seg på God morgen Norge. Det andre blir også til en Majakjole etterhvert, men den ligger for øyeblikket i to deler på sybordet. :)



Neste helg og helgen etter det er det en hel haug med loppemarkeder overalt! Det blir vanskelig å velge hvilke jeg skal prioritere, og det er bare å ta på seg arbeidshanskene og forberede seg på noen harde dager. :p

1 kommentar:

  1. Å, det var en vakker veske! En finner ikke sånt i butikkene i dag...ferdig slitt... Det er da de har sjarm =)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)