torsdag 3. januar 2013

Januar!

Nytt år, ny januar - godt nytt år alle sammen! Håper dere vil følge med meg i 2013 også, selv om jeg ikke har blogget så mye i det siste. Men nå har jeg flere kjempespennende prosjekter i gang, som også vil føre til en del mer spennende blogging. Problemet i det siste er at jeg egentlig har hatt masse gøy å blogge om, men så glemmer jeg å ta bilder. Jeg bobler over, og gleder meg et kreativt nytt år!



Og sånn så Oslo ut herfra tidligere i dag, med tåkelokk over sentrum. Nydelig. Jeg har kjent skiløperen i meg våkne litt på de fine dagene som har vært i det siste, men den har ikke våknet nok til at det har blitt skitur ennå. :)

4 kommentarer:

  1. Nydelig utsikt og foto.
    Når det gjelder ditt forrige innlegg der jeg lurte på hvordan det gikk med maten: Ja, det er ofte vanskelig å legge om så drastisk på kostholdet, spesielt hvis formen ikke er så ille. Du må ha en kjempefint nytt år :)

    SvarSlett
  2. For et flott bilde! Det var godt å se igjen Oslo i juleferien, for jeg har savnet den fine hovedstaden vår. Godt nytt år til deg også! Blir spennende å se hva du finner på i 2013. Klem fra Paris!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)