torsdag 8. november 2012

Skinn!

Jeg har begynt å leke meg med skinn, og prøver ut masse nye ideer jeg har kommet på i det siste. Det er kjempegøy å jobbe med et materiale jeg ikke har jobbet med før, som gir helt andre muligheter enn stoff. Jeg har det gøy med å prøve meg frem med ulike teknikker og påfunn, og det første resultatet som er verdt å dele er denne skinnøkkelringen: en stilig liten nøkkelring, håndlaget i brunt skinn, med ønsket tekst inngravert. :)




Tilgjengelig i Sting & Ting-butikken for 100 kr, og kan bestilles med det navnet eller teksten som kunden måtte ønsk.


En fin liten venninnegave, kanskje? Eller noe for mennene det er håpløst å finne gave til? Eller hva med en liten førjulsgave til deg selv? :)

3 kommentarer:

  1. Så enkel og fin! Digger den! Kjekt at ikke alt skal være så glorete. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Har du tenkt på å lage skinnhåndtak til skuffer og skap?
    Hilsen Camsen :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Har du tenkt på å lage skinnhåndtak til skuffer og skap?

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)