fredag 30. november 2012

Put a bird on it

Ut med uglene, inn med fuglene! Ugletøflene mine, som jeg kjøpte høsten 2010, og som da så ut som på bildet under, ser ikke helt sånn ut lenger..


Etter å ha vært i bruk omtrent daglig i over to år (kanskje bortsett fra de aller varmeste sommerdagene), er ugla og grenen helt slitt vekk, og sålen er tynnslitt og hullete. De var fra fra yarnstiffinknitterEtsy, og jeg har vært kjempefornøyd med dem. Takk for trofast tjeneste, kjære ugletøfler! - Nå var det imidlertid på høy tid med noe nytt!



Heeerlige nye tøfler, med fugler på. Disse er fra Simonascrafts på Etsy. Også disse i grå ull, og holder forhåpentligvis i to nye år. :)


3 kommentarer:

  1. De var kjempeskjønne! :) Jeg må også skifte ut tøflene mine nå. De ser ikke ut og jeg blir flau når andre ser meg i de. ;)

    SvarSlett
  2. Jeg trodde først du hadde redesignet dem 8-)
    Jeg likte de nye best, superfine! Ser ut som en bra passform og!

    SvarSlett
  3. Mine ugletøfler synger vel også på siste verset... Får se om jeg hermer etter deg, nok en gang;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)