onsdag 2. mai 2012

Sting & Ting-skjørt på bestilling!

Endelig har jeg laget Sting & Ting-skjørt også til Eplabutikken min - etter å ha sydd utallige skjørt i samme modell til meg selv. :)


Både skjørtet og ekornet er som alltid mitt eget design. Skjørtet er sydd i brunt stoff i en blanding av lin og viskose som faller fint, og pga. mye vidde i stakken sitter det pent på mange størrelser og fasonger.



Skjørtet sys på bestilling, som betyr at jeg kan lage de i flere størrelser, og med eventuelle andre tilpasninger om noen måtte ønske det. Bare skriv livvidde eller størrelse i kommentarfeltet når du handler. :)


Da håper jeg bare noen flere enn meg har lyst på Sting & Ting-skjørt. :) Trykk på bildene for å komme til skjørtet på Epla!

1 kommentar:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)