søndag 13. mai 2012

Kløver og hjerter

Helgens fineste loppestoffer! :D


Det brune er et stort og helt ubrukt stoffstykke. Det grønne er et dynetrekk.


I tillegg fant jeg noen store ruller med stoff! Men jeg er foreløpig litt usikker på om jeg har gjort et godt kjøp eller ikke... Jeg TROR dette er bomullsstoff, men det kan være en blanding med noe syntetisk, og i så fall vil jeg ikke ha det. HVIS det er bomullsstoff, og hvis det funker til skjørt og kjoler, har jeg gjort et kjempekupp. Fortsettelse følger..


Og til slutt to fine Erik Kold-bokser. :)

4 kommentarer:

  1. Står det ikke på den hvite kanten langs stoffet hva det inneholder? Fine var de iallefall :) det øverste brune med hjerter har jeg og en god del av :) finfint :)

    SvarSlett
  2. https://epla.no/samler/produkter/464802/
    Sjå på linken Ida...samme stil som boksen på gamla & gamme´n,
    Artig :DDD

    SvarSlett
  3. Åh, for noen heldige funn! Om det ikke står på jarekanten, så kan du prøve å brenne kanten litt med en lighter. Om det er syntetisk så ser du at det smelter, men om det bare er iblandet litt syntetisk så kan det være vanskelig å se. Merker det av og til når jeg stryker at stoffet ikke tåler høyeste temp, da er det noe syntetisk i det. Noen stoff krymper, andre krøllet seg og andre får en slags nupper. Rart at det kan være forskjellige reaksjoner, kanskje det er forskjell på hva som er blandet med bpmullen?

    Forresten, jeg har det samme kløverstoffet i rødt så si i fra hvis du vil ha en liten byttehandel :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)