lørdag 17. mars 2012

Oppdager verden og glemmer å blogge

Det er rart hvor mye jeg plutselig har å gjøre når jeg ikke bruker tiden på å være syk. :) Dagene forsvinner avgårde med Eplajobb, kjæreste, småturer, konserter, besøk og fremdeles en del sying også heldigvis, men ikke så mye blogging. Den delen av meg som hadde masse tid til å pønske ut blogginnlegg er ikke like stor lenger, og i stedet for at jeg kommer med lovnader om å skjerpe meg på den fronten, tror jeg rett og slett jeg bare innrømmer at det kommer til å komme færre blogginnlegg femover. Heller det enn å presse frem innholdsløse blogginnlegg. :)



I går var jeg først på KK-dagen, og på kvelden på Siri Nilsen-konsert! Mye interessant på KK-dagen, og spesielt Elaine Eksvärd likte jeg godt. Foredraget hennes om hersketeknikk og retorikk var både morsomt og interessant, og jeg fikk lyst til å lese bøkene hennes. (Se klipp fra forelesningen hennes ved å trykke her!) Etter KK-dagen dro jeg hjem for å slappe av for harde livet, før vi dro ut på Siri Nilsen-konsert på Rockefeller, og det var såååå fint! :)

Så fikk dere lese om litt av det jeg gjør om dagen, når jeg er travelt opptatt med å oppdage verden rundt meg, og glemmer å blogge... Ha en super helg, alle sammen! :)

9 kommentarer:

  1. Ja, sånn skal det være!
    Det er jo verden utenfor verdensveven som er interessant.

    Grattis med kjærste! Det har jeg ikke hørt om før. Er kanskje ikke så nytt. Man tror bare man vet "alt" om folk man følger bloggene til..hehe...

    Kunne også tenkt meg Siri Nilsen konsert. Hørte det var den siste på en stund. Liker så godt klangen hennes. Skjør, ærlig og ekte.

    Fin hælg! :)
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har såvidt nevnt kjæresten her før, litt diskret ;) Han er i alle fall fantastisk fin, og opptar mye av tiden min. :)

      Slett
  2. Hei Ida! Må bare si at Mayakjolene dine bare blir finere og finere!

    og, Heller sjeldne gode innlegg enn ofte og svada ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja det var det jeg også tenkte - ingen vits å presse frem umotiverte innlegg :)

      Slett
  3. Så kjekt at du har overskudd til å leve ute i den travle, men kjekke verden. Fine ting å drive med dette, og ekstra koselig med kjæreste!

    Nyt livet og blogg når du har lyst!

    Mvh Elisabeth-Rockefår

    SvarSlett
  4. Men det er jo så utruleg bra og ikkje minst kjekt at du endeleg er frisk nok til å vere "på farten" slik som oss andre :) Du har verkeleg fortjent å få ha det sånn, og vi som har fulgt deg på vegen unnar det deg verkeleg. Nyt det!

    SvarSlett
  5. Nå har jeg fulgt med på bloggen din i omtrent ett år, og jeg synes det er KJEMPEBRA hvis du er så frisk at du kan gjøre mange ting du vil, og da gjør det INGENTING at du ikke blogger så ofte!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)