onsdag 17. juli 2013

Sånn er det mange som ikke har sett meg... I BUKSE! Men når det skal sjaues og ryddes tyr selv jeg til mer praktiske antrekk enn skjørt og kjole.


Det dere ser her er restene av en lettvegg som var mellom spisestuen og kjøkkenet. Nå er den helt fjernet og kjørt på søppelfyllinga - så nå er alle rester fra det gamle kjøkkenet her borte, og snart kan vi begynne på det morsomme: sette inn det nye! Gled dere til mer spennende oppussingsbloggposter når det FINE skal velges ut.. Spesielt blir turen til flisbutikken Far-far spennende!

1 kommentar:

  1. Fantastiske fliser! :)
    Eg gler meg til å følgje med på oppussingsprosjektet :) Blir spennande å sjå kva for fliser de går for :) Eg veit i alle fall kva slags eg ville hatt! :)
    Spennande tid vi går i møte. I dag sendte eg av garde "babyane" mine i trykken :D
    Klem, Kristin

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)