torsdag 20. mars 2014

Hvilken farge skal den få?

Jeg har en stilig gammel trappestol etter bestemor, som jeg tenkte å gi en liten overhaling.  Jeg lurer litt på om jeg skal være litt crazy og spraye den knallrosa eller noe. Hva tror dere? Jeg sprayer nok metallet (det hvite) i hvitt, og setet og ryggen i en farge.


Hadde den vært i god stand, ville jeg gjerne beholdt den slik den var, men den er fryktelig slitt. Så spraymaling blir det, men i hvilken farge? Eller hvilke farger? Hmm!



Stolen hører hjemme på systua, og her nede, på mine enemerker, kan jeg være litt mer fargerik enn i resten av huset. ;)

4 kommentarer:

  1. Kjør på! Eller knallgul =) Hvis den svarte plasten trenger litt kjærlighet, kan sånn gummi/plastfornyer fra biltema være tingen? ;) Lykke til

    SvarSlett
  2. Er du gal? Du må jo ikkje finne på å farge den! Behald den som den er: vakker, godt brukt og naturlig slitt - og sikkert full av gode minne :)
    Sikker på den vil passe supert inn på det nye kjøkkenet ditt - akkurat som den er :)

    SvarSlett
  3. du kan jo velje ein farge som liknar den originale? Syns turkis/sjøgrønt er kult eg! :)

    SvarSlett
  4. Det trengs noe slitt i et hus også! Krakken er nydelig som den er!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)