fredag 19. april 2013

Sofakos-fashion!

En av mine kjepphester er at det ikke trenger å være noen motsetning mellom å være fin og å ha det komfortabelt. Og selv om alt jeg skal gjøre bare er å krølle meg sammen i sofaen med Macen, er det kjempeherlig å føle seg fin samtidig, noe som i alle fall gjør at jeg har det littegrann bedre. :)


Denne herlige stripete bomullskjolen oppfyller absolutt dette med å være både fin og komfortabel! Og om den ser kjent ut for noen, er fordi den er med i strikkeboken min! Da kjolen var ferdig på fotoshoot, og jeg egentlig skulle sende den tilbake til hun som har laget den, måtte jeg bare kjøpe den i stedet. :p


Kjolen ble strikket spesielt til strikkeboken min, fordi jeg fant den grønne barnekjolen på Epla, og fikk veldig lyst til å ha med oppskriften på en voksenkjole i samme stil i boka. De er laget av Sølvi Aspen Solvang som driver Eplabutikken Himlafint, der hun selger både keramikk og strikkaplagg. Og om du fikk veldig lyst til å strikke en stripete kjole til liten eller stor - kjøp boken min, som fortsatt ligger ute for salg i kiosker og dagligvarebutikker, og på Allerbok.no. :)

6 kommentarer:

  1. Skjønner godt du bare måtte beholde denne kjolen! Den er kjempefin!
    Skal jammen vurdere og strikke meg en slik jeg også :-)
    Så har jeg unnskyldning til å handle mere garn!!
    Ha en fin kveld/helg :-)

    SvarSlett
  2. Ej hvor er den bare skøn. Den skal jeg altså prøve at strikke. Har lagt min adresse i det tidligere indlæg, og håber du har set set.
    Mange knuz fra Lina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Adressen din er notert, og bok kommer til deg neste uke, Lina! :)

      Slett
  3. Kjempefin:-)
    -og det er koppene til Himlafint også, -dem har jeg nemlig flere av.
    Ha ei deilig helg:-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole! Helt enig med deg, man kan være både komfortabel og fin. Har kjole-dilla selv, velger heller kjole enn dongeri eller koseklær.

    SvarSlett
  5. Tenk at jeg ikke har sett dette før nå! Så moro da. Du kler kjolen utmerket godt! Takk for hyggelig omtale. Sølvi.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)