søndag 14. oktober 2012

Den store loppehelgen

Enten har jeg blitt kjempeliten, eller så fant jeg en kjempesnelle på loppemarked i går!


Det har nok vært en ledningssnelle, men her skal den brukes til blondebånd. I tillegg til kjempesnella, fant jeg ganske mye fine stoffer på de fem loppemarkedene jeg greide å rekke over i går. :) Her er en av favorittene:


De neste ukene skal jeg gjøre mitt beste for å få sydd mer enn jeg har fått gjort det siste. Lengter etter noen nye kjoler nå, både til meg og butikken... :)

3 kommentarer:

  1. Det er så inspirerende å gå på loppemarked :) Uheldigvis er det ganske lenge siden jeg har vært på et selv, men nå når jeg bor i by, blir det nok oftere enn hva det har vært tidligere :)

    SvarSlett
  2. Kjempegøy med loppemarked, det er tiden for slikt nå! Ha en flott høstuke hos deg!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)