søndag 9. september 2012

Den vakreste puta

Torunn (som selvfølgelig alle vet hvem er?) holder på med å lage diverse produkter til egen Eplabutikk nå - GLED DERE! :) Grafisk designer som hun er, har hun tegnet noen fantastisk vakre bilder i Photoshop, som hun har fått trykt på stoff! Og i bursdagsgave (jeg hadde bursdag 20. august) fikk jeg verdens vakreste pute!Trykket dere ser her er ruter dame, som er trykket på et litt kraftig vevd bomulsstoff, som hun igjen har sydd til pute.


Lys grå bakside, og glidelåslukking i bunn.


Hun har kalt merket/butikken Burgunder, og dere kan bare glede dere til burgunder.epla.no åpner! :)


I tillegg til flere nydelige trykk til pute, har hun laget motiver til skjerf, og fått trykket det opp på silke, som igjen er rullet inn langs kanten og håndsydd. Jeg har fått to nyyydelige silkeskjerf også, men de får dere se senere. (Det krever litt mer styling å ta bilde av en hals med silkeskjerf enn en sofa med pute.. :p)


Perfekt pute til sofakroken min. :)

8 kommentarer:

  1. Den var kjempefin!passet veldig godt inn til deg også:)

    SvarSlett
  2. Skikkelig art nouveau den der ja! Blir spennende å se eplabutikken hennes!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for herlig innlegg, Ida! Veldig glad puta faktisk ser bra ut hos deg. Hadde vært pinlig om det var en av de tingene du måtte dra frem fra kottet hver gang vi kom på besøk :)

    Og ikke minst takk for fine kommentarer.. :) Jeg blir hel rød og rørt her!

    SvarSlett
  4. Så fin den var. Gleder meg til å se hva mer denne Epla butikken har å by på :) Likte også godt dekoren på Mac`en din ;)


    Håper du har hatt en fin helg og god start på en ny uke til deg :)

    SvarSlett
  5. Ååå, så nydelig pute! Vil ha, vil ha... :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)