søndag 22. juli 2012

Knapper og bånd

Jeg har begynt å innse at jeg har samlet på meg litt for mye sytilbehør opp gjennom årene, og selger unna noe av overskuddet i butikken min nå. :)


Trykk på bildet for å komme til den nye kategorien "Materiell" i Sting & Ting-nettbutikken!

PS, Jeg er litt usikker på om jeg bør selge knappene i egen materiell-butikk på Epla, eller om jeg skal selge det sammen med alt jeg syr. Hva syns dere? Alt på et sted, eller separate butikker? Jeg har jo den noe forsømte Eplabutikken "Sting & Ting brukt, vintage og materiell" også, som jeg egentlig tenkte å avvikle, der jeg kunne solgt knapper og slikt. Er det greiere å ha alt på ett sted, eller bør det deles opp?

3 kommentarer:

  1. I butikken min selger jeg veldig mange forskjellige ting. Jeg ønsker ikke å ha flere butikker, fordi jeg markedsfører butikken som et sted der folk kan kjøpe «gaver fra artist og tekstforfatter Veslemøy Solberg». Jeg legger altså vekt på at alle tingene jeg selger er håndplukket av meg, enten de er håndlaget, brukt eller vintage.

    For noen kan det sikkert være ok å ha flere butikker. Hvis jeg var deg, ville jeg imidlertid satse på én butikk, der alt altså er håndplukket av deg. Du er i ferd med å opparbeide deg et sterkt merkenavn, og det bør du etter min mening benytte deg av.

    Ha en fin dag fra
    Veslemøy Solberg :-)

    SvarSlett
  2. Genialt! Må en tur innom å se jeg da, for min samling er så vidt påbegynt :)

    SvarSlett
  3. Neimen, var det deg jeg kjøpte de fine knappene av - jeg har nettopp oppdaget bloggen din og kom over dette innlegget. De var så fint innpakket i små frimerkeposer og klistret igjen med hjerter, klarte nesten ikke å rive dem opp! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)