fredag 18. november 2011

Fredagsfavoritt fra Epla

Dagens Eplafavoritt, som skulle komme helt på tampen av fredagen, men som bikket over til lørdag fordi jeg kløna så mye med webcamet.. Sånn kan det gå.



En knallrød og kjempefin Mariusgenser fra Knittinglady på Epla. Jeg elsker den! 100% ull, og nydelig strikket, i perfekt størrelse og passform.

Jeg liker den så godt at jeg nå har spesialbestilt ei strikkajakke fra samme dama, som jeg gleder meg veldig til kommer. Hurra for flinke strikkedamer! :)

3 kommentarer:

  1. Fin den var, likte at den var rød :) Kos deg i helga!

    SvarSlett
  2. Så fin! Og veldig fin kjole i innlegget over :) Du er så flink til å sy!

    SvarSlett
  3. Åh, så fin! Jeg har gått og lurt på hvordan jeg evt skulle strikke mariusgenseren i rødt, og jeg tror rett og slett jeg skal herme etter Knittinglady sin versjon! Hilsen Kristine
    ps. Er det fortsatt mulig å legge inn bestilling på ugletrekk til vannkoker?

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)